dlaczego warto kupować w butyk.pl
10 powodów

Butyk.pl Obsługa klienta Wysyłka kurierska w obie strony

Darmowa wysyłka kurierska w obie strony

   Powrót do sklepu

Na czym polega promocja?

Zamówienia złożone w Butyk.pl z opcją dostawy "przesyłka kurierska w obie strony" są objęte promocją darmowa wysyłka w obie strony*. Oznacza to, że odbiór od Ciebie produktu, którego nie chcesz zatrzymać odbywa się na koszt Butyk.pl, a kurier odbierze przesyłkę od Ciebie, w umówionym z Tobą miejscu. Opcja dostawy "przesyłka kurierska w obie strony" nie jest standardową opcją wysyłki i jest dostępna w wybranych przez sklep terminach i na wybrane produkty.

*Darmowy koszt wysyłki dotyczy:
  • wysyłki tylko na terenie Polski,
  • zamówień o wartości powyżej 90 zł.

Co musisz wiedzieć na temat zwrotu?

Każdy produkt możesz zwrócić w okresie 30 dni od daty odbioru, pod warunkiem, że nie był używany. Dlatego prosimy, by przymierzać buty na miękkich powierzchniach, np. dywanach, dywanikach, aby nie pozostawić śladów na podeszwie.

Uwaga! Zwracany produkt musi być oryginalnie zapakowany i posiadać wszystkie etykiety i metki.

Jeżeli nie jesteś pewna (pewien), czy zatrzymasz produkt - zachowaj kartonik zewnętrzny, w którym otrzymałaś (otrzymałeś) go z Butyk.pl. Po przymierzeniu i podjęciu decyzji o zwrocie - zapakuj buty w kartonik Butyk.pl i solidnie zaklej szeroką taśmą klejącą, tak by ochronić pakunek przed otwarciem i zniszczeniem w transporcie. Kurier ma prawo nie przyjąć przesyłki niezapakowanej w kartonik zewnętrzny Butyk.pl.

W przypadku WYMIANY konieczne jest złożenie nowego zamówienia na towar, który chcesz otrzymać w zamian, co gwarantuje, że zamówiony towar będzie zarezerwowany właśnie dla Ciebie. W innych przypadkach nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność towaru. Podczas składania zamówienia na wymianę koniczne jest wpisanie w uwagach "WYMIANA" oraz podanie numeru zamówienia , które odsyłasz. Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone, chyba że wynika to z różnicy w cenie towarów.

Jak zamówić odbiór przesyłki?

Klienci mają do dyspozycji dwa sposoby zamówienia odbioru przesyłki: telefonicznie lub za pośrednictwem strony ups.com (zakładka "Wysyłanie").

Numery telefonów:
  • Infolinia 0-801-900-877 (tylko dla numerów stacjonarnych)
  • Numer ogólny (22) 534-0000

WAŻNE: Etykietę wysyłki (naklejkę UPS z danymi nadawcy i adresata) masz już wydrukowaną - załączyliśmy ją do Twojej przesyłki i przyczepiliśmy do rachunku. Zgłoś konsultantowi UPS, że prawidłowo wypełnioną etykietę już posiadasz.

Zamówienia są przyjmowane w godzinach od 8:00 do 20:00. Odbiór przesyłki można umówić już na ten sam lub następny dzień roboczy. Obsługa klienta UPS umówi się z Tobą na konkretną datę, miejsce i przedziały czasowe odbioru przesyłki zwrotnej do Butyk.pl.

Nie zapomnij dołączyć do paczki (do środka):

  • dowodu zakupu, który otrzymałeś wraz z przesyłką. Jest on niezbędnym warunkiem ponownego przyjęcia towaru. Jeżeli paragon został wystawiony dla więcej niż jednej pary, prosimy odesłać ksero paragonu, a oryginał zachować dla siebie.

  • wypełnionego formularza - do ściągnięcia w wersji :

    formularz PDF oraz formularz DOC

Nie zapomnij wyciągnąć z paczki:

  • etykiety zwrotu - została ona już wydrukowana dla Ciebie do przekazania kurierowi odbierającemu przesyłkę, jest przyczepiona do rachunku

Pamiętaj, że:

  • podstawowym warunkiem wymiany produktów jest ich idealny stan. Jakiekolwiek ślady użytkowania obuwia uniemożliwiają wymianę bądź zwrot, (pudełko jest także istotną częścią towaru, więc prosimy je zwrócić w stanie zastanym)
  • pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu 14 dni od daty przyjęcia przez nas zwrotu,
  • przy wymianach my pokrywamy koszty wysyłki do Ciebie.

   Powrót do sklepu
Ta witryna stosuje pliki cookies. Więcej

Menu