Komentarze

Recenzje produktów to komentarze klientów

Wystaw recenzję (komentarz) zakupionym produktom - dostaniesz 3% rabatu na następne zakupy. Rabat otrzymasz niezależnie od tego, czy recenzja jest pozytywna, czy negatywna.

Dzięki komentarzom w Butyk.pl pomagasz innym klientom wybrać idealny model, odpowiedni rozmiar i kolor. Z tej pomocy przy wyborze możesz sam skorzystać, czytając komentarze innych o produktach, które Cię interesują.

Masz pewność, że komentarze są rzetelne i autentyczne, ponieważ:
  • Komentarze wystawiane są przez klientów i dla klientów;
  • Komentują tylko Ci klienci, którzy dokonali zakupu, tylko ten model (i rozmiar) który kupili;
  • Klient, może skomentować także produkt, który zwrócił.
Rabaty za komentarze sumują się!

Możesz zsumować do trzech rabatów za wystawione komentarze, czyli obniżyć sumę do zapłaty nawet o 9%. Nadwyżka pozostaje do wykorzystania przy kolejnym zakupie.

Jak wystawić komentarz?

Po dokonaniu zakupu w sklepie komentarz do towaru możesz wystawić w swoich zamówieniach, klikając na link znajdujący się tuż przy kupionym towarze w zamówieniu

Komentarze pracowników Obsługi Klienta

Do dyspozycji klientów, są także komentarze pracowników naszego sklepu z działu Obsługi Klienta. Pracownik Obsługi Klienta wystawia komentarz tuż po pojawieniu się nowego modelu w naszym sklepie, przymierza towar w odpowiednim rozmiarze i wydaje na jego temat opinię. Komentarze pracowników wyraźnie wyodrębniamy i nie bierzemy ich pod uwagę w obliczaniu średniej oceny komentarzy.

Pracownicy wystawiają również dłuższe recenzje o produktach, które publikujemy na blogu sklepu Butyk.pl

Pamiętaj, że możesz zadać pytanie każdemu pomocnikowi.

Ta witryna stosuje pliki cookies. Więcej