reklamacje

Wszystkie oferowane przez butyk.pl towary są nowe i posiadają dwuletnią gwarancję (chyba, że opis stanowi inaczej). Objęte są one, także tzw. "gwarancją przedsprzedażną" - jeśli otrzymasz towar niezgodny z opisem, niezwłocznie się z nami skontaktuj.

aby zareklamować towar zakupiony w naszym sklepie należy:
  • zareklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem (format pdf lub format doc) przesłać na adres sklepu:
    butyk.pl
    ul. fiołkowa 15, ligota piękna
    55-114 wisznia mała

    proszę podać przyczynę reklamacji (krótki opis uszkodzeń), swoje dane osobowe, dane kontaktowe i nr konta, na który ma być dokonany zwrot należności.

  • należy dołączyć dowód zakupu (jest podstawą do przyjęcia towaru do reklamacji).
  • warunkiem skorzystania z reklamacji jest jej złożenie w terminie 2 miesięcy od daty wykrycia wady.
pamiętaj, że:
  • reklamacje są rozpatrywane przez niezależnego rzeczoznawcę a jego opinia podpisana i opieczętowana jest dołączona do każdej rozpatrzonej pary.
  • o rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy cię w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji obuwie zostanie w pierwszej kolejności naprawione lub wymienione na nowe. jeżeli naprawa lub wymiana nie będą możliwe wartość reklamowanych towarów zostanie zwrócona przelewem bankowym na wskazane, przez kupującego, konto w ciągu 14 dni roboczych.
Ta witryna stosuje pliki cookies. Więcej

Menu