Kłopoty z kodem rabatowym? Koniecznie zgłoś nam problem!
PIĄTEK, 11 MAR. 2011, 12:18
Dział:Porady i wskazówki
Jeżeli z jakichkolwiek powodów (np. literówki, cudzysłowu, spacji, lub zwyczajnego ''zagapienia się'') kod rabatowy nie obniżył sumy do zapłaty za zamówienie złożone 8 marca w polskim systemie sklepu czyli na www.Butyk.pl, należy koniecznie skontaktować się z biurem obsługi klienta na adres butyk@butyk.pl, byśmy mogli nałożyć rabat ręcznie.
Rabat nie nakładał się automatycznie, ponieważ promocja ta nie łączyła się z innymi.
Co jeżeli już opłaciłem zamówienie i otrzymałem produkty a zniżka się nie pojawiła?
Koniecznie zgłoście to nam na butyk@butyk.pl, nie chcemy by rabat komukolwiek przepadł. Przełożymy jego wartość na kolejne zamówienie nawet jeżeli ze złożeniem nowego zamówienia chcecie czekać jeszcze rok. I tak na przykład - jeżeli złożyliście 8 marca zamówienie na 300 zł, przysługujący a nienaliczony rabat 15% wynosi 45 zł, w tym przypadku sumę kolejnego zamówienia obniżymy o 45 zł. Możecie zamówić np. produkt o wartości do 45 zł i otrzymać go gratis lub nieco droższy i otrzymać go taniej o wartość rabatu.
Jeżeli oczkujecie innego rozwiązania - napiszcie do nas jakiego. Każdą taką sprawę rozpatrzymy indywidualnie. Nie zwlekajcie z tym, jesteśmy bardzo otwarci na współpracę i chcemy, by nasi klienci byli zadowoleni nie tylko z jakości butów z Butyk.pl lecz również z jakości usługi i współpracy z biurem obsługi klienta.
Zawsze, gdy macie kłopot z jakimkolwiek kodem rabatowym, znalezieniem pola do wpisania kodu czy jakąkolwiek zagadkową sytuacją, że wpisany kod nie zadziałał - zgłoście to nam mailowo lub telefonicznie. Obsługa klienta natychmiast zareaguje.
Kontakt telefoniczny
Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00. Wówczas jesteśmy do Twojej dyspozycji. Rozwiejemy wątpliwości i postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Infolinia: (koszt połączenia lokalnego) 0-801 011 060
Numery stacjonarne: 071 312 46 73; 071 312 46 74
Więcej danych kontaktowych