Logo GAP zmienia się pod wpływem krytyki fanów na Facebooku
ŚRODA, 13 PAŹ. 2010, 09:16
Dział:Lifestyle
Nowe logo miało być bardziej nowoczesne. Nawiązujące do poprzedniego, lecz ulepszone.
Tuż po oficjalnej prezentacji nowego logo ruszyła fala krytyki ze strony społeczności internetowych zgromadzonych wokół profili GAP na portalach społecznościowych. Negatywny odzew miał tak dużą siłę i zasięg, że w ostatni poniedziałek firma postanowiła oficjalnie poinformować, że rezygnuje ze zmiany logo, wraca do poprzedniego.
W informacji prasowej rzecznik GAP przyznaje, że dzięki odpowiedzi jaką otrzymali od swoich fanów, firma zorientowała się jak wielka pasja i ile pozytywnych emocji wiąże się z dotychczas stosowanym logo.
Tym samym społeczność zgromadzona wokół marki stała się ważnym doradcą w taj istotnej kwestii jak logo, które przecież jest częścią wizerunku. Jak zapatrujecie się na zmianę logo GAP? Uważacie, że pierwotne logo jest rzeczywiście lepsze czy może po prostu pierwsze i do niego wszyscy się przyzwyczailiśmy?
Aż strach zapytać - czy podoba wam się nasze logo Butyk.pl...? Zapraszam do dyskusji na Facebooku:) Facebook.com/Butyk
Fot. GAP