Marka Maybelline skopiowała wąsy
SOBOTA, 22 WRZ. 2012, 23:10
Dział:Lifestyle
Patrick Waldo, graficiarz, którego prace znajdziecie w Google bez najmniejszego problemu, znany jako @MoustacheManNYC (pod tą ksywą prowadzi swojego twittera) zastosował wąsy pisane kursywą w swoich pracach, znacznie wcześniej niż firma kosmetyczna. Zatem gdy tylko zobaczył nową reklamę tej firmy, wściekł się i wrzucił na twitterze zdjęcie opatrzone tekstem: @Maybelline- Twoja nowa reklama z napisem 'kredka do oczu' w miejscu kredki do oczu jest genialny, ciekawe jak na to wpadliście? (ang. @Maybelline- your new ad with "eye liner" written where eye liner would go is so clever. how'd you come up with that?).
Maybelline
Podobno jeszcze wcześniej pomysł skopiowała także ZARA. Artysta nie kryje wściekłości i w sumie mu się nie dziwię, bo rzeczywiście inspiracja jest wręcz bezczelnie czytelna. Ale czy można mieć patent i wyłączność na tak ogólny pomysł? Jakie jest wasze zdanie?