Przepraszamy za awarię. Co zrobić, gdy nie można się dodzwonić do Butyk.pl?
SOBOTA, 11 GRU. 2010, 15:36
Dział:Porady i wskazówki
Kochani klienci, niestety awariom prądu wywołanym zimą nie możemy zapobiec. Możemy jednak uprzejmie poprosić, byście w razie braku możliwości dodzwonienia się do nas, napisali maila w nurtującej Państwa kwestii i wysłali na nasz adres: butyk@butyk.pl.
Na każdego maila odpowiemy, odpowiedź otrzymają Państwo w możliwie najszybszym realnym terminie. Żadna kwestia związana z produktami i zamówieniami w Butyk.pl poruszona w mailu nie pozostanie pominięta przez naszych pracowników. Dokładamy wszelkich starań by sprostać nawet bardzo wysokim wymaganiom.
Za wszelkie niepotrzebne skutki awarii z ubiegłego tygodnia, zdenerwowanie i dezorientację naszych klientów z całego serca przepraszamy. Jednocześnie informujemy, że w związku z awarią nie powstały żadne opóźnienia z wysyłkami Państwa zamówień.